29 Februar 2008

Glen Helen

Hi how're you doin'?

Wir habens getan! Wir sind in Glen Helen gefahren!!!

Uf dütsch gseit: Es isch en Souhund gsi!

Der Track hat mit den anderen kalifornischen Strecken nicht viel gemeinsam. Sehr wenig Sprünge, viele Löcher und Bremswellen und Vollgasabschnitte.
Der Track forderte uns einiges ab. Es war aber ein super Training für den kommenden Saisonbeginn, denn die Strecke gleicht sehr unseren Pisten in der Schweiz.
Ausser dass man hier zum Beispiel auf die ProCircuit Fahrer Austin Stroupe und Kollege trifft. Oder man Tommy Hahn im fight mit Jason Lawrence zusehen kann. Abartig wie die abgehen!!!

Dem Austin Stroupe habe ich (oli) mich 2-3mal versucht dranzuhängen... Seine Kawa hat aber bedeutend mehr Leistung..... =))

Glen Helen hat uns allen gefallen, und es war cool mit der AMA-Pro Atmosphäre!

Am Abend holten wir dann noch Möps vom Flughafen ab, lief alles problemlos, er ist hier, es geht ihm gut und er lässt grüssen =)

cya



für Marco...




aaaanbremsen, aaaanbremsen




schnäääps geben, schnäääps geben



da muesch full!




no eimal zum gnüsse...



Austin Stroupe




again



Moos





Mishy





Mishy vo hine =)




genau!




Tommy Hahn jagt Thommy Moos




hehehe ihr Seehünd!




höi säme




ambrii





Highway

James Stewart, buuuäääähhhhh ringdingggbuuääähhhh =))

All mine....


Austin Str... ach ne... Oli



Race on

6 Kommentare:

Anonymous Anonym meinte...

Hei Backyardler!

Fetti Tracks hets dette ume!
Gseht super us und ich muen ehrlich zuegäh, ich be verdammt iiversüchtig!

Chönntet er mer ächt ned en gfalle tue?
Wenn er us egendwelchne Gründ no Platz hend uf em Rückwäg, und dezue no zuefälligerwiis egendwäg öppisem Teili bstelled woner wänd mit übere näh, lönds mich wüsse! So wie de Dollar-Kurs grad isch hät ich gern en Uuspuff für mini 380er us de staate bstellt...
wär e fetti sach, aber nume wenns kei umständ macht!

MFG Johan

29. Februar 2008 um 18:21  
Anonymous Anonym meinte...

Ihr schööffffffffffffffffffff!!!!!
Tamminomaaaaaalllllleeeeee!!!!!
Die bilder nimi glaub hüt als wix vorlage :-) :-)
Ganz ganz geil, fascht nöd zum glaube!!!!!!!!!!
Moos hät ja en thor helm :-)....

Fuck off, die einte wüsset nöd was mache am weekend die andere rocket glen hellen.........

Reimondi el desperado!!!!!

29. Februar 2008 um 22:45  
Anonymous Anonym meinte...

ja soooo funktioniert das mit den kommentaren = ) klingt nach spass da draussen, jaja.... ich möchte mich hiermit noch kurz darüber empören, dass ihr in eurem haushalt über kein gemüse-rüst-messer verfügt! dafür bin ich jetzt bestens bekannt mit der netten nachbarin, die mir freundlicherweise eins ausgeliehen hat für meine salzkartoffeln.
na gut, auch gut...dann noch viel spass in den steppen and don't let the bed bugs bite! ; ) myrithelonleyonewholivesnowinzuerichandaargauandwouldliketojoinyouguys

1. März 2008 um 14:36  
Anonymous Anonym meinte...

Heeee Frenzedesse

Alles klar bi eui? I bin unterdesse guet i de Schwiiz acho! Ohni Nachbari;-) !

Wünsche alles gueti und vorallem kei Unfäll!

Gruess

Thomas

3. März 2008 um 13:38  
Blogger locke meinte...

hey ihr komiker!

gnüsse jedes fotti woner ufeladet! dä absoluti brüller! wür am liebschte dä bättel anerüere und au grad cho ;-)))

wiä ihr das mached, das ihr usgsehnd als würdeder stillstah uf dä pischte, verstahni nöd ;-))) hammer scharfi bilder ;-))))

gnüsseds ihr schöööööffff ;-)))))

slongo

3. März 2008 um 14:02  
Anonymous Anonym meinte...

MAANNN... und ich Arsch ha wäg mim Ruggä/Halswirbel müessä ufhörä MX fahrä.
Bi denä Bilder gaht mir mini Doktorprognose glatt am blankä Arsch verbii.

Lüüt lueget uf eui und bringed alles ganz hei!! Nöd das ihr zum krümpel wie ich mutierä.

greez OLI

4. März 2008 um 20:47  

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite